چگونه ادمین اینستاگرام شده و درآمد خوبی بدست آوریم؟2023-02-05

درآمد ادمین اینستاگرام چقدر است؟کسب درآمد از ادمین پیج اینستاگرام + آموزش نوین هاب

شما با یادگیری مهارت‌های مدیریت پیج و داشتن سابقه کار مفید می‌توانید بیش از این مقدار درآمد داشته باشید. ادمین‌هایی که در این بازه درآمدی قرار می‌گیرند، مهارت بالایی در تولید انواع محتواهای باکیفیت و جذاب را دارند. از عکاسی و فیلمبرداری گرفته تا ادیت و تدوین و همچنین تولید بنرهای گرافیکی جزو مهارت‌هایی است که این ادمین‌ها دارند.

ادمین اینستاگرام کیست و چه کاری انجام می‌دهد؟

قبل از تولید ویدئو، ابتدا باید سناریو آن تهیه شود تا براساس آن تولید محتوا کنند. او با در نظر گرفتن اهداف محتوا و نیازهای مخاطب، سناریو را طراحی کرده و بر اساس آن مراحل تولید محتوا را هدایت می‌کند. البته، ما برای آنکه مطمئن شویم ادمین‌ها کیفیت کار قابل قبولی دارند و مهارت‌ها را به خوبی یاد گرفته‌اند، یک شرط معرفی گذاشته‌ایم. آن هم اینکه ادمین‌ها باید در دوره تخصصی ادمینی اینستاگرام شرکت کنند. دوم، پیج دیدوگرام ادمین (didogram_admin) است که ادمین‌ها علاوه بر سایت، در آن معرفی می‌شوند و با حدود 8 هزار فالوور مرتبط با ادمینی در ارتباط خواهند بود.

حتی ادمین‌هایی وجود دارند که با ارائه مشاوره‌های حرفه‌ای به صفحات بزرگ، درآمدی تا ۳۰ میلیون تومان هم کسب کرده‌اند. میزان توانایی و مهارت ادمین به طور مستقیم بر حقوقش تاثیر می گذارد. اگرچه کسب درآمد از ادمین پیج اینستاگرام به چندین عامل بستگی دارد که به آن‌ها اشاره کردیم، اما یک روند کلی نیز برای این کار وجود دارد. برای پیج‌های متوسط میزان درآمد بین 6 تا 15 میلیون تومان است و اگر پیج بزرگ و مشهور باشد، سطح درآمد از 15 میلیون تومان بیشتر خواهد بود.

اینکه چگونه قرعه‌کشی کنید؛ چه مسابقه‌ای طراحی کنید و چگونه مشارکت را به بالاترین حد ممکن برسانید سوالات مهمی هستند که باید به آن‌ها پاسخ بدهید. همچنین، آشنایی با اصول بازاریابی محتوایی و نحوه استفاده از هشتگ‌ها برای افزایش دیده‌شدن محتوا نیز ضروری است. ادمینی شغلی است که می توانید به صورت پاره وقت و فریلنسری آن را انجام دهید و یا به صورت حضوری استخدام شوید. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. مدیریت پیج‌های بزرگ کمی دشوار است و به همین دلیل باید چندین ادمین برای آن استخدام شود. حضور در گروه‌ های مرتبط، شرکت در سمینارهای دیجیتال مارکتینگ و ارتباط با متخصصان، می‌تواند فرصت‌ های شغلی بیشتری برای شما فراهم کند.

به عنوان یک VA برای یک اینفلوئنسر اینستاگرام، طیف وسیعی از وظایف از جمله پاسخ دادن به دایرکت‌ها، زمان‌بندی پست و پاسخ‌های کامنت‌ها را مدیریت خواهید کرد. اینفلوئنسر همچنین ممکن است از شما درخواست ایده‌های محتوا برای کمک به رشد برند شخصی خود کند. آیکون Shop همانند ویترینی که در جلو و مرکز حساب اینستاگرام شما قرار دارد. پس از کلیک بر روی این دکمه برجسته در صفحه پروفایل شما، خریداران می‌توانند محصولات شما را بررسی و خریداری کنند. می‌توانید با نام برندی که در اینستاگرام برای خود ساخته‌اید کالاهای فیزیکی، خدمات یا اقلام دیجیتالی ایجاد کنید. ارزشی را به مخاطبان ارائه دهید و به آن‌ها اجازه دهید تا بخشی از شخصیت‌های آنلاین مورد علاقه خود را خریداری کنند.

علاوه بر این‌ها، ادمین‌های اینستاگرام می‌توانند در نقش ادمین تولید محتوا فعالیت کنند و محتوای خلاقانه و جذاب را برای جلب توجه مخاطبان تولید کنند. این ادمین‌ها معمولاً از طریق آگهی‌ها، همکاری با برندها و به اشتراک گذاشتن لینک‌های افلییت به درآمدزایی می‌پردازند. با این دوره صفر تا صد تولید محتوا، پست، استوری، ادیت، تدوین، بنر گرافیکی و… را با موبایل یاد می‌گیرید. پس تهیه دوره و یادگیری مهارت‌های لازم، می‌توانید خودتان را در بخش متخصصان معرفی کنید تا کارفرماها بسته به نیاز خود، با شما ارتباط برقرار کنند. همچنین می‌توانید به آگهی استخدامی کارفرماها پاسخ دهید و با آن‌ها وارد همکاری شوید.

او برندها را از طریق داستان‌ هایی جذاب و الهام‌ بخش به مخاطبان معرفی می‌کند. بهتر است تا عبارت ” استخدام ادمین اینستاگرام ” را در گوگل جستجو نموده تا میزان نیاز به ادمین حرفه ای اینستاگرام را مشاهده نمایید. نوشتن کپشن‌های کوتاه و خلاقانه که احساسات و نیازهای مخاطب را در نظر می‌گیرد، تعاملات پیج را افزایش می‌دهد. هرچند امکان استفاده از حداکثر 2200 کاراکتر در کپشن اینستاگرام وجود دارد، اما داده‌ها نشان می‌دهد که مؤثرترین کپشن‌ها معمولاً بین 1 تا 50 کاراکتر دارند. بنابراین، ادمین باید بتواند پیام‌های تاثیرگذار را در قالب جملات کوتاه بیان کند تا نظر کاربران را جلب و آن‌ها را به تعامل وادار کند.

Contact Us
https://appreview.ir/
Email: info@appreview.ir
Phone: 09145622900
, iran, iran

این ادمین مسئولیت پاسخگویی به دایرکت‌ها، کامنت‌ها و تماس‌های مشتریان را بر عهده دارد. او همچنین وظیفه دریافت و ثبت سفارشات محصولات را انجام می‌دهد و با ارائه خدمات مشاوره‌ای به مشتریان، به بهبود تجربه خرید آنها کمک می‌کند. برای یادگیری بهتر این فرآیند و بهبود مهارت‌های خود، می‌توانید در دوره‌های ویژه “چگونه ادمین پاسخگویی شویم”  شرکت کنید. ادمین اینستاگرام فردی است که تولید محتوا، برنامه‌ریزی برای اجرای کمپین‌های تبلیغاتی، مدیریت و پاسخگویی به کاربران در پیج‌های اینستاگرام را به عهده دارد.

انعطاف‌ پذیری و توانایی شخصی‌ سازی استراتژی‌ ها

برای موفقیت در موقعیت شغلی ادمین شبکه های اجتماعی باید سرعت عمل داشته باشید و لحظه آماده اجرای بعضی تغییرات و انتخاب استراتژی جدید باشید. یک ادمین حرفه ای اینستاگرام از کلیه منابع رایگانی که برای تسلط بیشتر بر مدیریت شبکه های اجتماعی طراحی شده استفاده می‌کند. اگر قصد دارید از یک فرد آماتور به یک ادمین حرفه ای تبدیل شوید، می‌توانید به کمک منابع آموزشی رایگان در کوتاه‌ترین مدت، موقعیت شغلی و درآمدی خود را ارتقاء دهید.

بلکه شما باید خوراک لازم برای بارگذاری در شبکه های اجتماعی را از افرادی که در زمینه تولید محتوای متنی و تصویری تخصص دارند دریافت کنید و طبق جدول زمان‌بندی که تدوین کرده‌اید بارگذاری نمایید. به‌طور کلی، میزان حقوق و مزایای ادمین اینستاگرام، بستگی به مهارت‌ها و توانایی‌های او در مدیریت پیج، نیازهای کارفرما یا صاحب اصلی پیج، تعداد فالوورهای پیج و… دارد. ادمین اینستاگرام کسی است که مهارت تولید محتوا، تعامل، اعتمادسازی، تبلیغات و فروش در اینستاگرام را دارد و می تواند به هر کسب و کاری کمک کند تا در دنیای اینستاگرام فعالیت کند. بسیاری از افراد به دلیل سهولت ظاهری شغل ادمینی وارد این حرفه می‌شوند، اما تنها افرادی که تجربه و مهارت کافی دارند، می‌توانند در این بازار جایگاه مناسبی پیدا کنند. موفقیت در این شغل نیازمند خلاقیت، آشنایی با ابزار‌های تخصصی و توانایی تعامل با مخاطبان است. همچنین، تغییرات مداوم در الگوریتم‌های اینستاگرام نیز چالشی است که ادمین‌ها باید با آن مواجه شوند و توانایی تطبیق سریع با این تغییرات را داشته باشند.

بدون محدودیت سنی، هر شخصی که گوشی هوشمند با نسخه اندروید یا iOS دارد، می‌تواند به راحتی اینستاگرام را روی گوشی خود نصب کرده و یک صفحه اینستاگرام برای خود ایجاد کند. صفحه اینستاگرام همه تقریبا امکانات مشابه یکسانی دارد (به جزء صفحات مربوط به اشخاص معروف و صفحاتی که دنبال کننده‌های زیادی دارد). صفحه‌های اینستاگرامی که دنبال کننده‌هایشان زیاد است، اغلب دارای یک مدیر اختصاصی هستند تا به وضعیت پیج مطابق با الگوریتم‌های اینستاگرام سامان بدهد. با باور به قدرت رشد و یادگیری، در مسیر موفقیت و شکوفایی اینستاگرام همراه شوید. آموزش ادمینی اینستاگرام؛ سفری به‌سوی تحول و ارتقاء، از قدم‌های نخستین تا دستیابی به اوج. بعضی از ادمین‌ها کارشان را به صورت درصد فروش انجام می‌دهند؛ یعنی حقوق ثابت نمی‌گیرند و با کارفرما قرارداد می‌بندند که درصد مشخصی از سود فروش محصولات و خدمات به آن‌ها تعلق بگیرد.

هرچقدر مهارت بیشتری در افزایش فروش و رشد یک کسب و کار داشته باشید، به همان میزان حقوق بالاتری دریافت خواهید کرد. در شغل ادمینی هیچ چیزی بهتر از برقراری ارتباطی گرم و دوستانه با مخاطب نیست. وقتی کاربر حس کند که شما به نظراتش اهمیت می‌دهید، تعامل بیشتری با اکانت خواهد داشت و شما را به بقیه هم معرفی می‌کند. شغل ادمینی برای کسانی مناسب است که اجتماعی و برون‌گرا هستند و از صحبت کردن با مردم لذت می‌برند.

اکنون تصور کنید با یک مجموعه بزرگ همکاری دارید، در این صورت هیچ محدودیتی برای حقوق شما وجود ندارد و بر اساس مهارت و وظایفتان مشخص می شود. با این حال، در بسیاری از موارد تمامی وظایف مدیریت پیج به یک نفر محدود نمی‌شود، بلکه ممکن است چندین ادمین، هرکدام مسئول بخش خاصی از فعالیت‌های پیج باشند. این تقسیم وظایف به مدیریت بهتر و حرفه‌ ای‌تر صفحه اینستاگرام کمک می‌کند. این مدل شبیه ایده کسب درآمد از طریق فروش محصولات در اینستاگرام است. Dropshipping به شما این امکان را می‌دهد تا محصولات ویژه‌ای را آزمایش کنید که می‌توانند فروش خوبی داشته باشند، بدون نیاز به سرمایه اولیه.

در این مواقع کارفرما به دلیل درآمد محدودی که دارد، به کارکنان مجموعه خودش هم حقوق محدودی می‌دهد. یک ادمین اینستاگرام حرفه‌ ای می‌تواند میان تیم‌ های تولید محتوا، تبلیغات و روابط عمومی هماهنگی ایجاد کند. او به عنوان یک پل ارتباطی، عملکرد بخش‌های مختلف را هم‌ افزا می‌کند. با رشد روز افزون کسب ‌و کارها در اینستاگرام، تقاضا برای استخدام ادمین‌های اینستاگرام افزایش یافته است. بسیاری از برندها و کسب ‌و کارها به دنبال ادمین‌های ماهر هستند تا بتوانند محصولات و خدمات خود را معرفی کرده و با مشتریان خود تعامل داشته باشند.

بسیاری از اینفلوئنسرها برای کارهایی مانند فیلتر کردن درخواست‌های حمایت مالی، اجرای تبلیغات و شناسایی فالوورهای فیک به کمک نیاز دارند. شما می‌توانید خدمات خود را به عنوان یک دستیار مجازی (VA) ارائه دهید و اینگونه از اینستاگرام کسب درآمد کنید. با این حال، همه کاربران اینستاگرام پولی دریافت نمی‌کنند و همچنین میزان درآمد از اینستاگرام که می‌توانید به‌دست آورید بسته به روشی که انتخاب می‌کنید و میزان موفقیت شما متفاوت است.

ما برای کمک به ارتقا سطح شما مجموعه ای ویدیویی با پوشش تمامی نکات لازم در زمینه ادمینی تحت عنوان آموزش ادمینی اینستاگرام گرد هم آوری کردیم تا شما را به یک ادمین حرفه ای اینستاگرام تبدیل کنیم . اخیراً به سایت «Comparably» مراجعه کردیم تا بدانیم که حقوق ادمین اینستاگرام در کشورهای خارجی چقدر است. مطالعات این سایت نشان می‌دهد که حقوق ادمین به طور میانگین سالانه 83,401 دلار است که از این مقدار 71,151 دلار حقوق پایه و 12,250 دلار پاداش است. البته این مجموعه یک بازه حقوقی 52 تا 97.5 هزار دلاری هم برای ادمین‌های مختلف اینستاگرام در نظر گرفته است. در مواردی که یک کامنت یا موضوع جنجالی مطرح می‌شود، او می‌تواند با پاسخ‌هایی مناسب و آرامش‌ بخش، تصویر برند را حفظ کند. یک ادمین حرفه‌ ای با هنر روایت‌ گری، محتوا را به شکلی خلق می‌کند که کاربران بتوانند با آن ارتباط عاطفی برقرار کنند.

اگرچه اینستاگرامرهای برتر ماهانه هزاران دلار درآمد دارند، شما می‌توانید با حداقل 1000 فالوور فعال شروع به کسب درآمد از اینستاگرام کنید. نشان‌ها یا badge های لایو اینستاگرام مانند نکاتی هستند که از طرفداران خود برای ایجاد ارزش و تولید محتوای مورد علاقه آنها دریافت می‌کنید. فروش اینترنتی همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد و کاربران بیشتری از رسانه‌های اجتماعی برای کشف و خرید محصولات استفاده می‌کنند.

این موضوع باعث شده که به یکی از بهترین بسترها برای کسب و کارها تبدیل شود. برای موفقیت هر پیجی در اینستاگرام به یک ادمین نیاز است به همین دلیل ادمینی به یک شغل پردرآمد و جذاب تبدیل شده است. اگر به دنبال کسب درآمد از ادمین اینستاگرام هستید پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید. در عصر مدرن تکنولوژی و پیشروی صنعت کسب و کار به سوی دنیای هوش مصنوعی، اینستاگرام یکی از بهترین بسترهای کسب درآمد در دنیای دیجیتال است. کسب‌ و کارها، برندها و حتی افراد عادی به دنبال مدیریت بهتر صفحات اینستاگرامی خود هستند.

هرچه در این زمینه مهارت بیشتری داشته باشید، موفق تر خواهید بود و بنابراین، می توانید درآمد بیشتری از آن کسب کنید. بنابراین، گاهی اوقات مدیر فقط به پیام‌های دایرکت اینستاگرام پاسخ می‌دهد و گاهی راهنمایی می‌کند. همچنین، ایجاد ارتباطات و شبکه‌سازی در این صنعت می‌تواند به شما در پیدا کردن پروژه‌های جدید کمک کند. یک ادمین باید تبلیغات را به دقت تجزیه و تحلیل کند و مطمئن شود که همه چیز درست است. لازم است ذکر کنیم که هر چه ادمین وظایف بیشتری انجام دهد، درآمد بیشتری هم کسب می‌کند.

هر کسی که می‌خواهد این حرفه را انتخاب کند و در این کار پیشرفت کند، باید استفاده از این ابزارها برای تجزیه و تحلیل دقیق را یاد بگیرد. آشنایی با این ابزارها، به خصوص برای ادمین‌هایی که کار برنامه‌ریزی و مشاوره پیج را انجام می‌دهند، بسیار مهم است. اگر می‌خواهید فالوورهای یک پیج در اینستاگرام را بالا ببرید، اولین و مهم‌ترین کاری که باید بکنید، انتشار مداوم محتواست. ادمین باید در زمانی که مطالب بیشترین بازدید را دارند، آن‌ها را منتشر کند.

هیچ چیزی به اندازه یک نمونه کار با کیفیت نمی‌تواند نظر کارفرما را به خود جلب نماید. پس سعی کنید با بهره‌گیری از مهارت‌هایی که دارید، نمونه کار با کیفیت ایجاد کنید؛ به خصوص اگر ادمین تولید محتوا، فتوشاپ کار یا ادمین تدوینگر ویدیو هستید. در بالا به شرح وظایف ادمین، مزایای این شغل و مهارت‌های مربوط به آن اشاره کردیم. شما باید مهارت‌هایی فراتر از یک ادمین معمولی در خود ایجاد کنید که بتوانید موقعیت شغلی ادمینی را به دست آورید.

«این صفحه توسط ادمین اداره می‌شود.» این عبارت را احتمالا بارها دیده‌اید. ادمین اینستاگرام فردی است که یک یا چند صفحه اینستاگرامی را مدیریت می‌کند. اینکه مدیریت صفحه شامل چه مواردی بشود به توافق صاحب اصلی پیج و ادمین بستگی دارد. اما حداقل کاری که برای این هدف باید انجام شود، به‌روزرسانی منظم (پست و استوری گذاشتن روزانه)، پاسخ به کامنت‌ها، پاسخ به پیام‌های خصوصی (دایرکت مسیج) و وظایفی از این قبیل است. فرصت استخدام ادمین اینستاگرام غیرحضوری نه‌تنها به شما امکان می‌دهد که درآمد مناسبی داشته باشید، بلکه آزادی عمل و انعطاف‌پذیری بالایی نیز به شما ارائه می‌دهد. پس اگر به دنبال راهی برای کسب درآمد از خانه هستید، این شغل را جدی بگیرید و با تلاش و پشتکار به موفقیت دست یابید.

واقعیت این است که همه انواع ادمین‌ها به یک اندازه حقوق نمی‌گیرند و وظایف ادمین اینستاگرام با میزان درآمد رابطه مستقیم دارد. درواقع درآمدشان به مهارت‌ها و توانایی آن‌ها در جذب و متقاعدسازی مشتری بستگی دارد و نمی‌توایم عدد ثابتی را به عنوان تعرفه ادمینی اعلام کنیم. شرکت در دوره ادمینی اینستاگرام ابتکاری نو، شما را با تمام ابزارها و تکنیک‌ های لازم آشنا می‌کند و از ابتدای مسیر یادگیری تا انتها همراه شما خواهد بود. داشتن مهارت برقراری ارتباط با کاربران، تولید محتوای خلاقانه، صرف زمان کافی برای پاسخگویی به سوالات و نیازهای کاربران، تنظیم تقویم محتوایی از مهم‌ترین راهکارهای تبدیل شدن به یک ادمین ماهر است. در این دوره، شما دو مهارت اصلی که کمی قبل‌تر آن‌ها را توضیح دادیم، یعنی اینستاگرام و تولید محتوا را به صورت کامل و از صفر تا صد یاد می‌گیرید.

برای کسب درآمد از ادمین اینستاگرام لازم است مهارت برقراری ارتباط موثر و پاسخگویی به پیشنهادها و انتقادها را یاد بگیرید. این مهارت ها به شما کمک می کنند با مشتریان ارتباطات موثرتری داشته باشید و آنها را به مشتریان وفادار خود تبدیل کنید. جالب است بدانید اینکه یک ادمین تا چه اندازه توانایی مذاکره کردن را دارد نیز بر میزان حقوقش موثر است.

اشتراک اینستاگرام برای اولین بار در سال 2022 راه‌اندازی شد و راه جدیدی را برای Creator ها ارائه می‌دهد تا از محتوای خود درآمدزایی کنند و در عین حال ارزش بیشتری برای مخاطبان خود ایجاد کنند. اگر شما یکی از ۲ میلیارد کاربر Instagram هستید، می‌دانید که این پلتفرم چقدر می‌تواند قدرتمند باشد. بنابراین توصیه می‌کنیم این برنامه را فقط به چشم یک تفریح نبینید بلکه تلاش کنید تا از اینستاگرام به کسب درآمد برسید.

خب شاید با دیدن این حجم از وظایف ادمینی، از ادمین شدن صرف نظر کنید؛ اما بهتر است دست نگهدارید. همانطور که می‌دانید، پیشرفت تکنولوژی با هدف آسان‌تر شدن کارهای مربوط به مشاغل صورت می‌گیرد و خوشبختانه ابزارهای زیادی برای راحت‌تر شدن کار ادمین اینستاگرام به وجود آمده‌اند. ربات اینستاگرام اینبو، به عنوان بهترین ربات اینستاگرامی به ادمین‌ها کمک می‌کند تا وظایف خود را به نحو احسن اجرا کرده و در زمان خود صرفه‌جویی کنند.

با تمرکز بر تخصص و حرفه‌ای بودن در زمینه‌های مختلف، بهره‌گیری از زبان انگلیسی و اجرای استراتژی‌های مؤثر در مدیریت پیج‌ها، ادمین‌ها می‌توانند به عنوان یک منبع درآمد پایدار و موثر شناخته شوند. با کسب تعامل مثبت با مخاطبان، جذب فالوورهای وفادار و ارتقاء کیفیت محتوا، اینستاگرام به عنوان یک ابزار قدرتمند برای ایجاد درآمد و افزایش شناخته‌پذیری به‌عنوان یک ادمین مؤثر، تبدیل شده است. البته این ادمین‌ها با توجه به حجم کاری کمی که دارند، می‌توانند همزمان با چند مجموعه کار کنند و از این طریق درآمدشان را افزایش دهند. برخی از ادمین‌هایی که کار تولید محتوا انجام می‌دهند هم در این بازه قرار می‌گیرند.

اگر می‌خواهید بفهمید که کدام پست‌ها موفق بوده‌اند، باید داده‌های اینستاگرام را به خوبی تجزیه و تحلیل کنید. این مهارت به شما کمک می‌کند که تصمیمات بهتری برای رشد اکانت اینستاگرام بگیرید. اگر می خواهید ادمین اینستاگرام شوید و از این راه درآمد کسب کنید، باید با روش های کار ادمین اینستاگرام و مسئولیت های آن آشنا باشید. اما همچنین، اداره و مدیریت یک اکانت اینستاگرام با نقش ادمین نیاز به دقت، تحلیل و استراتژی دارد؛ زیرا رقابت برای جلب توجه مخاطبان بسیار فراگیر و سخت‌تر از گذشته است. همچنین، از آنجایی که اینستاگرام به صورت مداوم الگوریتم‌ها و قوانین خود را به‌روزرسانی می‌کند، نیاز به پیگیری و فهم این تغییرات نیز وجود دارد.

طبق آخرین آمار در پایان سال 2020، اینستاگرام بیش از یک میلیارد کاربر جهانی دارد. از این رو، همه دوست دارند بدانند چگونه می‌توان با این تعداد کاربر، در اینستاگرام کسب درآمد کنند. بازاریابی، فروش آنلاین و ادمین پیج سه مورد از راه‌های کسب درآمد از اینستاگرام است که ما در این مقاله به طور خاص درمورد ادمین اینستاگرام صحبت خواهیم کرد.

این اطلاعات می‌توانند چشم انداز روشنی از آنچه در این موقعیت شغلی در انتظار شما است، نشان بدهد. اگر می‌خواهید بدانید برای ادمین شدن از کجا شروع کنیم این یادداشت را تا انتها بخوانید. یکی دیگر از مهم‌ترین وظایف ادمین اینستاگرام، تدوین یک استراتژی عالی برای تبلیغات در پیج است. برخی از ادمین‌ها، استعداد خوبی در تعامل با اینفلوئنسرهای مختلف، سفارش تبلیغات به آن‌ها، افزایش فالوور و فروش بالا دارند. علاوه‌بر آن، یک ادمین باید بودجه مناسبی برای تبلیغات در نظر بگیرد؛ به‌طوری که با کمترین هزینه ممکن، بیشترین فالوور را جذب کند.

    {
  • کمپین منیجر یا ادمین فروش باید بتواند کمپین های موفق فروش برگزار کند.
  • |}{
  • با توجه به مطالب فوق، متوجه شدیم که واژه ادمین به معنای مدیر و مدیریت است و ادمین اینستاگرام به شخصی اطلاق می‌شود که صفحه‌ای را در این شبکه اجتماعی مدیریت می‌کند.
  • |}
  • قوانین در مورد محتوای حمایت‌شده متفاوت است، اما برای اینکه مطمئن باشید و به اعتماد مخاطبان خود احترام بگذارید، یک هشتگ #sponsored برای مشخص کردن پست‌های اسپانسری اضافه کنید.
  • از میان این پلتفرم‌ ها، اینستاگرام به عنوان یکی از پرطرفدارترین شبکه‌ های اجتماعی، جایگاه ویژه‌ ای در بازاریابی، برندینگ و کسب درآمد پیدا کرده است.
  • {
  • برای اینکه بتوانید به عنوان ادمین پیج اینستاگرام فعالیت کنید، توصیه می‌کنم مقاله کسب درآمد از ادمین پیج اینستاگرام را نیز بخوانید.
  • |}
  • به همین دلیل در دیدوگرام تصمیم گرفتیم پلتفرمی را آماده کنیم که ادمین‌ها بتوانند مهارت‌ها و نمونه‌ کارهای خودشان را معرفی کنند و پس از یادگیری مهارت‌های ادمینی، وارد بازار کار بشوند.
{

ادمین اینستاگرام حرفه‌ ای کیست؟

|}

اینستاگرام همچنان یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی است. در واقع، یکی از پنج برنامه برتر دانلود شده در اپ استور و گوگل پلی در سال 2020 می‌باشد. از ژانویه 2021، پس از TikTok در تعداد دانلود، در رتبه دوم قرار گرفت.

این نوع ادمین باید مهارت کار با ابزارهای تولید محتوا و ساخت محتواهای جذاب، عنوان نویسی هدفمند و ساخت قلاب یا همان هوک برای محتوا را داشته باشد. اگر بتوانید زمان مناسبی را برای منتشر کردن پست‌هایتان انتخاب کنید، شانس بیشتری برای دیده شدن خواهید داشت. ادمین‌هایی که در این گروه درآمدی هستند، دارای مهارت‌های بالایی در تولید محتواهای جذاب و باکیفیت هستند. مهارت‌هایی از جمله عکاسی، فیلمبرداری، ادیت و تدوین، و تولید بنرهای گرافیکی از جمله قابلیت‌های این ادمین‌هاست. ادمین‌هایی که محتوا تولید می‌کنند باید به ابزارهایی مانند فتوشاپ و پریمیر یا اپلیکیشن‌های موبایل مانند Vllo یا Picsart تسلط داشته باشند. همانطور که در مقدمه اشاره کردیم، اینستاگرام بیش از یک میلیارد حساب کاربری دارد که به هر حساب کاربری یک پروفایل یا اکانت گفته می‌شود.

ادمین‌ها حتما باید کار کردن با نرم‌افزارهایی مانند Photoshop،  Premiere و Picsart را بلد باشند تا محتوای با کیفیت و موثر تولید کنند. این نکته را هم در نظر داشته باشید درآمد ادمینی که محتوا تولید می‌کند، بسیار بیشتر از یک ادمین ساده‌ای است که فقط محتوا منتشر می‌کند. تصویر کنید که یک پیج اینستاگرام را در مدت کوتاهی از چند صد فالوور به چندین هزار فالوور رسانده‌اید. چنین دستاورد‌هایی می‌توانند شما را به عنوان یک ادمین حرفه‌ای در بازار کار معرفی کنند و درآمدتان را به طور چشمگیری افزایش دهند.

اگه جزء افرادی هستید که شرایط کار در بیرون از خانه را ندارید، این می‌تواند یک شغل مناسب برای شما باشد. به منظور آموزش رایگان ادمین اینستاگرام می‌توانید پیج‌های آموزشی اینستاگرام را دنبال کرده و یا با تمرین وظایف ذکر شده در این مقاله، مهارت‌های خود را تقویت کنید. هیچ چیز به اندازه تولید محتوای حرفه ای نمی تواند میزان درآمد شما را از طریق ادمینی اینستاگرام افزایش دهد. اگر می خواهید در این زمینه موفق شوید حتما تولید محتوای حرفه ای را یاد بگیرید. یادگیری تولید محتوا با موبایل در این زمینه می تواند کمک بسیاری به شما کند به دلیل اینکه دیگر نیازمند تجهیزات گران قیمت نخواهید بود. ادمین های حرفه ای و همه فن حریف عموما درآمدی بالای 15 میلیون تومان دارند.

در ادامه به بررسی این وظایف که در آگهی استخدام ادمین اینستاگرام غیرحضوری و حضوری به آن‌ها اشاره می‌شود، خواهیم پرداخت. آیا تا به حال فکر کرده‌اید که چرا بعضی از ادمین‌ها درآمد بیشتری دارند؟ تجربه و تخصص یکی از اصلی‌ترین دلایل این تفاوت است. اگر شما چندین سال در این حوزه فعالیت کرده‌اید و با تمامی ابزار‌ها و تکنیک‌های مربوط به مدیریت اینستاگرام آشنا هستید، طبیعتاً حقوق شما نسبت به افراد تازه‌کار بالاتر خواهد بود. کارفرمایان به دنبال استخدام افرادی هستند که بتوانند به سرعت به نتایج مطلوبی دست یابند. حالا که می‌دانید ادمین چیست و چه چیزی در این حرفه در انتظار شماست، در گام بعدی باید برای خودتان رزومه بسازید. در سایت‌های کاریابی معتبر و کانال پروژه ادمینی می‌توانید پروژه‌های پردرآمد در حوزه شغل ادمینی تلگرام، ادمینی اینستاگرام و… را پیدا کنید و از این طریق پروژه قبول کنید و تجربه کسب کنید.

{تعمیرات لپ تاپ|لپ تاپ} https://appreview.ir/
لینک منبع