آموزش فروش اینستاگرامی 2021-07-01

21 راهکار ساده و کاربردی برای افزایش فروش در اینستاگرام

بنابراین ایجاد یک حس نزدیکی با مشتری، کمک زیادی به دیده شدن کسب‌وکارتان می‌کند‌. در دنیای تجارت، به روزرسانی قیمت ها و موجودی محصولات از اهمیت بالایی برخوردار است. در اینستاگرام، این کار ممکن است به دلیل تعداد زیاد پست ها و نیاز به ویرایش مداوم، دشوار باشد. اما در وب سایت، به روزرسانی اطلاعات به سادگی و با سرعت انجام می شود. این ویژگی به کسب و کارها کمک می کند تا همیشه اطلاعات دقیقی از قیمت ها و موجودی محصولات خود ارائه دهند. علاوه بر این، می توانید از هشتگ ها و اموجی ها برای جذاب تر کردن توضیحات استفاده کنید.

و بیشتر از گشت‌و‌گذار در صفحه و خرید از صفحه اینستاگرام شما لذت خواهد برد. پس از وارد کردن اطلاعات باید منتظر تایید اینستاگرام باشید. پس از تایید نهایی در بخش تنظیمات اینستاگرام بخشی به‌نام  Shopping اضافه می‌شود.

Buyer Persona به شما کمک می‌کند تا مشتریان خود را بهتر بشناسید و تبلیغات خود را به‌طور مؤثرتری طراحی کنید. این سیستم نه‌تنها باعث افزایش فروش می‌شود، بلکه به شما کمک می‌کند تا ارتباط بهتری با مشتریان خود برقرار کنید. اگر مشتری‌ای از شما خرید کرده و راضی بوده، از او بخواهید یک تصویر یا ویدئو کوتاه از تجربه خود با محصول شما بسازد و آن را برای شما بفرستد. تضمین میکنم این روش یکی از موثرترین راهها برای جلب اعتماد مشتریان و افزایش فروش شماست. همچنین، ابزارهای تحلیل تبلیغات به شما کمک می‌کنند تا عملکرد تبلیغات خود را بررسی کنید و آن‌ها را بهبود ببخشید.

اگر طیف وسیعی از محصولات را ارائه نکنید، ممکن است مشتریان علاقه ای به بازدید از فروشگاه شما نداشته باشند. راستی‌آزمایی یکی از اصول اساسی و ترفندهای افزایش فروش در اینستاگرام است. اگر محصولی را به فروش می‌رسانید، سعی کنید آن را دقیقا به همان شکلی که هست نشان دهید. رنگ محصولات را به صورت طبیعی عکاسی کنید و از ایجاد هر گونه ادیت رنگی روی آن بپرهیزید. مخاطب، تنها زمانی به شما اعتماد می‌کند که عینا محصولی را که دیده، دریافت کند. بنابراین با مشتریان خود صادق باشید و هر چیزی را به همان شکلی که واقعا وجود دارد نمایش دهید.

در برنامه برای پرداختن به موضوع رسانه‌های اجتماعی با رویکرد اینستاگرام هست. سایت رو دنبال کنید، به‌زودی مطالب بیشتری در خصوص اینستاگرام و روش‌های فعالیت توی اون منتشر می‌کنیم. اما درست می‌فرمایید بخش بازاریابی در این مقاله اشاره نشد و حتما در این مورد مقاله‌های دیگه‌ای رو تخصصی‌تر منتشر می‌کنیم.

در این حالت، شما باید به طور مداوم موجودی کالاها را بررسی کرده و در صورت خرید، با فروشنده تماس بگیرید تا محصول را برای شما ارسال کند. محصولاتی مانند سفال، گلیم های دست بافت و سبدهای حصیری در اینستاگرام به فروش می رسند و به عنوان لوازم دکوری نیز مورد استفاده قرار می گیرند. – کاربرانی که محصولی را به سبد خرید اضافه کرده‌اند اما خرید را تکمیل نکرده‌اند. – اگر سایت ندارید و فقط از اینستاگرام استفاده می‌کنید، می‌توانید از تبلیغات اینستاگرام و قابلیت ریتارگتینگ آن استفاده کنید. اگر شما لوازم آرایشی می‌فروشید، از کلمات کلیدی مانند “خرید رژلب ارزان” یا “فروش لوازم میکاپ” استفاده کنید تا این تبلیغات هدفمندتر انجام شوند.

تقاضای بازار قبل زا راه اندازی کسب و کار ضروری است؛ اما مهم‌تر از آن مهارت و توانمندی شما در افزایش فروش است. اگر فروش را بلد باشید، می‌توانید سخت‌ ترین مشتریان را برای خرید متقاعد کنید. به طور کلی، خرید پیج اینستاگرام می تواند راهی عالی برای افزایش فروش باشد، اما مهم است که قبل از تصمیم‌گیری، مزایا و معایب را به دقت بسنجید. خرید پیج اینستاگرام می تواند راهی عالی برای فروش در اینستاگرام باشد، اما می تواند یک شمشیر دولبه نیز باشد.

برای جلوگیری از این مشکل، باید مراحل خرید را تا حد امکان ساده و روان کنید. استفاده از فرم های پرداخت سریع و درگاه های بانکی مطمئن، تجربه خرید لذت بخشی را برای مشتریان ایجاد می کند. این کار نه تنها باعث افزایش رضایت مشتریان می شود، بلکه احتمال بازگشت آن ها به صفحه شما را نیز افزایش می دهد.

علاوه بر این، می‌توانید دو تا از محبوب‌ترین پلتفرم‌ها، اینستاگرام و فیسبوک را به هم متصل کنید. علاوه بر این، داشتن یک حساب تجاری باعث افزایش حضور شما در شبکه های اجتماعی می شود و اطلاعات بیشتری در مورد محصولات، خدمات و غیره به مردم می‌دهد. برخورد مناسب، صبورانه و با حوصله، مهم‌ترین ملاک برای افزایش فروش در اینستاگرام است‌. زمانی که مخاطبان تجربه خرید لذت‌بخشی از برند شما داشته باشند، مجددا به سوی شما برمی‌گردند.

باید در اکانت فیس بوک خود کاتالوگی از محصولات تان ایجاد کنید. برای این کار شما باید کاربری فیسبوک خود را به حالت published تغییر دهید؛ سپس برای صفحه‌ خود admin role یا قوانین مدیریتی ایجاد نمایید. سلامشما کسی را می‌شناسید که برای ما اینستاگرام راه اندازی کنه و پشتیبانی و فروش را به عهده بگیره؟ساعتی حقوق پرداخت می کنیم.

منظور این است که شرایط برای فروش و فروختن جنس و کالا در اینستاگرام مهیا است. اما درنظر داشته باشید که شما با راه‌اندازی یک صفحه در اینستاگرام برای فروش محصول، کسب و کار اینترنتی یا فروشگاه اینترنتی به‌معنای واقعی راه‌اندازی نکرده‌اید. در این پلتفرم، مشتریان برای پیدا کردن محصولات مورد نظر خود باید تمام پست ها را مرور کنند که این کار زمان بر و دشوار است. اما با طراحی یک وب سایت، امکان دسته بندی محصولات و ایجاد سیستم جستجو فراهم می شود.

به عنوان مثال، اگر در زمینه فروش محصولات آرایشی فعالیت می کنید، می توانید از عبارتی مانند «فروش محصولات آرایشی برند فلان»  استفاده کنید. این کار نه تنها به کاربران کمک می کند تا حوزه فعالیت شما را بهتر درک کنند، بلکه شانس دیده شدن صفحه شما را در جستجوها افزایش می دهد. یکی از مزایای حساب تجاری اینستاگرام، امکان نمایش اطلاعات تماس است.

داشتن یک تقویم محتوایی منسجم و کامل به شما کمک می‌کند که پیج تجاری‌تان را بهتر و با برنامه‌ریزی بیشتری پیش ببرید. می‌توانید استراتژی محتوایی خود را به طور دقیق‌تر و با جزییات بیشتری تهیه کنید. مناسبت‌های مختلف را فراموش نکنید و برای هر یک از آن‌ها برنامه ویژه‌ای بریزید.

در این مدل، شما به عنوان یک پلتفرم عمل می کنید و به فروشندگان اجازه می دهید محصولات خود را در وب سایت شما قرار دهند. این روش نیاز به مدیریت و بازاریابی دارد و برای شروع ممکن است چالش هایی داشته باشد. با داشتن یک سایت اختصاصی، نه‌تنها اعتبار برند شما افزایش می‌یابد، بلکه می‌توانید از ابزارهای پیشرفته‌تری مانند سئو، ریتارگتینگ و تحلیل رفتار کاربران استفاده کنید. این کار باعث می‌شود مشتریان به شما اعتماد کنند و حتی اگر محصولی مشکل کوچکی هم داشته باشد، باز هم از شما خرید کنند. تولید محتوای جذاب و خلق ارزش برای مخاطب و در نهایت تبلیغات، اصلی‌ترین راه‌های افزایش درآمد اینستاگرام هستن. دومین قدم آموزش فروش در اینستا اینه که پروفایل خودتون رو از حالت عادی به حالت بیزینسی و حرفه‌ای عوض کنید.

باز هم در ادامه‌ی مورد قبل، شما لازم نیست که حتما از تصاویر حرفه‌ای استفاده کنید، بلکه نشان دادن محصول در حالت استفاده، شاید حتی موثرتر از یک تصویر ساده برای شما باشد. در بسیاری از موارد این حالت پیش می‌آید که کاربر اصلا نیاز ۱۰۰ درصد به محصول ندارد. اما با دیدن تصاویر زیبا از آن در اینستاگرام ترغیب می‌شود که آن را خریداری کند. همچنین از آنجایی که ماهیت رسانه اجتماعی اینستاگرام عکس است، در این رسانه می‌توانید به زیباترین شکل کالاهای مصرفی و تزیینی را معرفی کنید. جدا از این امکانات، شما می‌توانید از قسمت آمار و ارقام (Insight) اینستاگرام در حسا‌ب‌های تجاری استفاده کنید.

سلاممحصولات رو میتونید به صورت عمده از بازار بخرید اما لازم حتما محصول داشته باشید. میتونید پیج رو راه اندازی کنید بعد که مشتری سفارش داد، محصول رو بخرید و براش بفرستید. به طور کلی، شما می خواهید حداقل چند هزار دنبال کننده داشته باشید تا با مشتریان بالقوه اعتماد ایجاد کنید و دسترسی به پست های خود را به حداکثر برسانید. به عنوان مثال، به دلیل الگوریتم اینستاگرام، هیچ تضمینی وجود ندارد که همه مشتریان بتوانند پست ها و خریدهای احتمالی شما را ببینند. نه تنها می‌توانید به این ویژگی‌ها دسترسی پیدا کنید، بلکه می‌توانید بفهمید چه کسی با کسب و کار شما درگیر است. به علاوه، با قابلیت افزودن موسیقی، هشتگ و سایر افکت‌ها، می‌توانید محتوای خود را فراتر از پست‌های معمولی بردارید و آن را برای فالوورهای خود بیشتر مشاهده کنید.

درآمد حاصل از فروش لباس در اینستاگرام به حدی بالاست که حتی برخی از سلبریتی های معروفی در ایران و خارج از ایران نیز فروشگاه های آنلاین خود را راه اندازی کرده اند. البته یادتان نرود که برای شروع یک فروشگاه اینترنتی در اینستاگرام، نیازی به شهرت نیست و بسیاری از فروشگاه های موفق در ابتدا ناشناخته بودند. ریتارگتینگ (Retargeting) یک روش هوشمندانه برای بازگرداندن افرادی است که قبلاً از سایت یا صفحه شما بازدید کرده‌اند اما خرید نکرده‌اند. با استفاده از این روش، می‌توانید تبلیغات خود را به این افراد نمایش دهید و آن‌ها را به بازگشت و خرید ترغیب کنید.

این فروشگاه در زمینه پوشاک مردانه فعالیت می‌کند و محصولات خود را با برند اختصاصی عرضه می‌کند. ارائه ست‌های جذاب و متنوع، تبلیغات گسترده و قیمت‌های مناسب از عوامل موفقیت این پیج هستند. جریان پلتفرمی است که به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا تبلیغات هدفمندی را در شبکه‌های اجتماعی، به‌خصوص اینستاگرام، اجرا کنند.

این روند باعث می‌شود که رفته‌رفته به مخاطبان وفادار شما تبدیل شوند. قابلیت فروشگاه اینستاگرام به شما اجازه می‌دهد تا در اکانت بیزینسی خود، کاتالوگی از محصولاتتان را ایجاد کنید. بعد از انتخاب به انتشار محصول در اینستاگرام می‌رسیم که اهمیت بسیار زیادی دارد. همان‌طور که می‌دانید، ماهیت اصلی رسانه‌ اجتماعی اینستاگرام عکس و تصویر است.

در اینستاگرام، جواب کامنت‌ها و پیام‌های افراد را کامل و صمیمانه بدهید. یا اینکه در بعضی از پست‌ها، از آن‌ها بخواهید نظرشان را در مورد محصول یا خدمت شما بنویسند. به این ترتیب، می‌فهمید آن‌ها چه می‌خواهند و ایرادات را برطرف می‌کنید. بهتر است کار تبلیغات پولی خود را با یکی از شرکت های قابل اعتماد و مطمئن مانند آژانس تبلیغات دیجیتال مگنت انجام دهید. چرا که تیم ما با تجربه چندین ساله ایی که در این زمینه دارد می تواند بهترین بازدهی را با هرینه مناسب انجام دهد. محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) ابزار بسیار قدرتمندی است.

پس از خرید، با مشتریان خود تماس بگیرید و از رضایت آن‌ها اطمینان حاصل کنید. از ابزارهایی مانند Google Mobile-Friendly Test استفاده کنید تا مطمئن شوید سایت شما در موبایل به درستی و بدون مشکل کار می‌کند. اگر مشتری از محصولی شکایت دارد، به او پیام دهید و سعی کنید مشکل را حل کنید.

هشتگ ها نه تنها به کاربران کمک می کنند تا حوزه فعالیت شما را بهتر درک کنند، بلکه امکان کلیک بر روی آن ها و کشف محتوای مرتبط را فراهم می کنند. اموجی ها نیز با ایجاد تنوع بصری، خوانایی متن را افزایش می دهند و باعث جذب بیشتر مخاطبان می شوند. اگر می خواهید یک کسب و کار جدیدی به راه بیاندازید، توصیه ما این است که از ابزار هایی مانند اینستاگرام در شروع کار خود استفاده کنید. در اینستاگرام آموزش‌های زیادی وجود داره که برای مثال، آموزش فروش لباس در اینستاگرام یا فروش خدمات مختلف رو ارائه میدن. تبلیغات در اینستاگرام نقش بسیار مهمی در افزایش فروش ایفا می‌کند. با استفاده از انواع مختلف تبلیغات می‌توانید محصولات خود را به مخاطبان بیشتری نمایش دهید و آن‌ها را به خرید ترغیب کنید.

همچنین می‌توانید از این پلتفرم برای ارائه تخفیف‌ها و سایر مشوق‌ها برای ترغیب مردم به خرید استفاده کنید. در نتیجه بهتر است که روش‌های فروش از طریق اینستاگرام را یاد بگیرید. برای آنکه حس نزدیکی میان برند خود و مخاطب ایجاد و اعتماد او را جلب کنید، بخش‌هایی از پشت صحنه ویدیوها را پخش کنید. این اکانت باید خاص کسب‌وکار و برند شما باشد و آن را به شکل دقیقی با اهداف خود هماهنگ کنید. توجه داشته باشید که نمایه تجاری شما، باید شامل تمام چیزهایی باشد که به بیزنس‌تان مرتبط است.

در این مقاله، می‌خواهیم درباره بعضی از راهکارهای افزایش فروش برای کسب و کارهای اینستاگرامی صحبت کنیم. محتوای تولید شده توسط کاربر را در پروفایل اینستاگرام خود قرار دهید. این کار کاربران اینستاگرام را تشویق می‌کند تا محتوای بیشتری تولید کنند.

این پلتفرم با ارائه ابزارها و امکانات متنوع، به رشد و توسعه پیج‌های فروش اینستاگرامی کمک می‌کند. بازاریابی با کمک ویدئو یا ویدیو مارکتینگ یکی از موثرترین روش‌ها برای جذب مخاطب در رسانه‌های اجتماعی، به‌خصوص اینستاگرام است. خود شما بیشتر برای دیدن ویدئو وقت می‌گذارید، یا خواندن یک مطلب؟! در واقع ویدیو، احساسات بیشتری را به فرد انتقال می دهد و ماندگاری آن بیش از عکس می باشد. با ساخت ویدئوهای جذاب و تاثیرگذار، افراد زیادی جذب محصول یا خدمات شما می‌شوند.

در مرحله بعدی باید از محصولات خود عکاس گرفته و یک تصویر را به همراه توضیحات و قیمت در صفحه قرار دهید. سه روش کلی را می‌توان برای فروش محصول در اینستاگرام معرفی کرد. نام نمایشی (Display Name) در اینستاگرام یکی از مهم ترین عوامل برای بهبود قابلیت جستجوی صفحه شماست. برخلاف نام کاربری  (Username)، نام نمایشی می تواند شامل کلیدواژه های مرتبط با حوزه فعالیت شما باشد. این کار باعث می شود صفحه شما در نتایج جستجوی اینستاگرام بهتر دیده شود. به همین خاطر، لباس ها جزو پرفروش ترین محصولات در اینستاگرام به شمار می آیند.

سپس آن را در پیج‌تان آپلود کنید؛ یا اینکه مشتریان‌تان را در پست یا استوری تگ کنید. ـ مدیریت حضور در خرید اینستاگرام شما می تواند زمان بر باشد. شما باید به طور منظم لیست محصولات را به روز کنید، بازخورد مشتریان را نظارت کنید و به سوالات پاسخ دهید.

کپشن حکم ورودی و یا ویترین را در پست‌های اینستاگرام دارد، بنابراین توجه به آن و نوشتن حرفه‌‌ای و بی‌نقص کپشن‌ها نقش اساسی را در افزایش فروش در اینستاگرام بازی می‌کند. می‌توانید اطلاعات بسیار خوبی درباره محصولی که تبلیغ کرده‌اید، بنویسید. همچنین مخاطبان را به تعامل با خود، بازدید از سایت و خرید تشویق کنید. یکی از مهم‌ترین روش‌های فروش در اینستاگرام ، استفاده از تبلیغات است. اینستاگرام گزینه‌های متنوعی را پیش رویتان قرار می‌دهد که می‌توانید هر کدام را براساس نیاز، بودجه و استراتژی محتوای خود انتخاب کنید.

با به کارگیری این راهکارها، می توانید از اینستاگرام به عنوان پلتفرمی موثر برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید. برای ایجاد جذابیت بیشتر در پروفایل اینستاگرام، می توانید از فونت های خاص و اموجی ها استفاده کنید. این کار نه تنها به زیباتر شدن پروفایل شما کمک می کند، بلکه باعث می شود توضیحات شما بهتر دیده شود. اپلیکیشن های مختلفی وجود دارند که به شما امکان می دهند از فونت های متنوع در بخش بیو استفاده کنید.

برای فروش محصول در اینستاگرام طبق دو مثالی که در ابتدای مقاله زده شد باید نوع محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. به همین دلیل در آن مقاله توصیه شد که کانال اصلی فروش شما، سایت باشد و از اینستاگرام به‌عنوان یک ابزار برای کمک به فروش خود استفاده کنید. اما با این حال در این بخش از مقاله قصد دارم یک ابزار مناسب برای پرداخت در اینستاگرام و سایر رسانه‌های اجتماعی را معرفی کنم. یکی از مشکلات اصلی که در مقاله «چرا کسب و کار اینترنتی» و قسمت هشتم پادکست فوربو مطرح شد، مشکل پرداخت است. در رسانه‌های اجتماعی امکانی برای پرداخت آنلاین وجود ندارد. علاوه بر راحتی و داشتن نوعی اعتبار برای فروشگاه شما، کاربر هم به‌عنوان مشتری، تجربه بهتری را خواهد داشت.

فروشگاه اینترنتی معتبر در زمینه مد و زیبایی که محصولات متنوعی مانند لباس‌های زنانه و اکسسوری‌های مختلف ارائه می‌دهد. ارائه محتوای آموزشی در زمینه مد و استایل، خدمات مشتری‌مدار و امکان بازگشت کالا از دلایل موفقیت این پیج هستند. قبل از اینکه هر چیزی را پست کنید، مهم است که بتوانید مخاطبان هدف خود و نوع محتوایی که با آنها مخاطب را جذب می‌کند، را درک کنید. نگاه کنید که افراد موفثق در حوزه کاری شما چه می‌کنند و از آن به عنوان الهام بخش برای فروش در اینستاگرام استفاده کنید.

خدمات ۳۶۰ درجه ما می‌تواند در راه‌اندازی و طراحی کمپین تبلیغاتی به کمک شما بیاید. ـ به پروفایل اینستاگرام خود بروید و روی سه خط افقی در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید. فراموش نکنید که همیشه حق با مشتری است و شما برای فالوورهایتان پیج اینستاگرام را باز کرده‌اید نه خوشایند خودتان. از فالوورها بخواهید که یکی از دوستان خود را زیر یک پست خاص تگ کنند.

خرید فالوور ارزان.خرید فالوور. خرید ویو اینستاگرام . خرید لایک اینستاگرام . خرید دایرکت انیوه . خرید پی وی pv تلگرام . خرید ربات اینستاگرام